Au revoir!

       15 Martie 2014

large

Am luat hotarârea de a închide blogul definitiv. Nu mă pricep la rămas bunuri dar încerc în câteva cuvinte să o fac. A fost una dintre cele mai lungi şi frumoase experienţe a mea aici. Nu vreau să explic de ce am luat această hotărâre după cum am menţionat şi în articolul precedent. Vreau doar să mulţumesc tuturor persoanele care au luat parte odată cu mine la experienţa mea, celor care m-au citit şi au apreciat frânturile mele de suflet. Şi nu în ultimul rând, aş dori să vă urez tuturor o viaţă cât mai frumoasă şi neaşteptată în continuare, pe măsura alegerilor voastre!
Mihaela merge mai departe, cu un zâmbet larg pe buze să îşi trăiască prezentul aşa imprevizibil cum este.

                                            semnat, mereu aceeaşi Mihaela 

11 comentarii

Martie 15, 2014 · 4:43 pm

11 răspunsuri la „Au revoir!

  1. Drum bun frumoasa Mihaela! Ramai ceea ce esti , fi ceea ce doar tu iti doresti si iubeste doar asa cum tu simti ! Iti trimit o imbratisare 🙂

  2. Eda

    Insa ne va fi dor… am gasit cuvinte minunate si un suflet frumos, aici…
    Toate cele bune, va doresc !
    Pupici.

  3. darkleya

    Îmi pare nespus de rău că nu vei mai scrie, erai pt mine ca o gură de aer proaspăt! Dar sper că vei avea pe mai departe un viitor plin de zâmbete. Te îmbrățișez!

  4. Imi pare rau, dar te inteleg. Traieste-ti viata asa cum consideri de cuviinta si fii fericita!

  5. Lorelaymiss

    Succes in tot ceea ce ti-ai propus!

  6. doo8

    Decizia cea mai proasta 🙂

Lasă un răspuns

