Arhiva zilnică: martie 15, 2014

Au revoir!

       15 Martie 2014

large

Am luat hotarârea de a închide blogul definitiv. Nu mă pricep la rămas bunuri dar încerc în câteva cuvinte să o fac. A fost una dintre cele mai lungi şi frumoase experienţe a mea aici. Nu vreau să explic de ce am luat această hotărâre după cum am menţionat şi în articolul precedent. Vreau doar să mulţumesc tuturor persoanele care au luat parte odată cu mine la experienţa mea, celor care m-au citit şi au apreciat frânturile mele de suflet. Şi nu în ultimul rând, aş dori să vă urez tuturor o viaţă cât mai frumoasă şi neaşteptată în continuare, pe măsura alegerilor voastre!
Mihaela merge mai departe, cu un zâmbet larg pe buze să îşi trăiască prezentul aşa imprevizibil cum este.

                                            semnat, mereu aceeaşi Mihaela 

11 comentarii

martie 15, 2014 · 4:43 pm